Monday, December 23, 2013

بنابراین باید صفحات وب به گونه ای طراحی نمایید که در حد امکان کار ک ل ور ر را راحت کند. موتور های جس


هنگامی که در حال فراگیری سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو هستید اگر از منطق تکنیک ها آگاهی داشته باشید روند فراگیری بسیار ساده تر و بهتر پیش خواهد رفت. برای درک بهتر این تکنیک ها ابتدا باید با روش کار موتور های جست و جو آشنایی داشته باشید اگر بخواهیم به ساده ترین روش بیان کنیم موتور های جست و جو داری دو مؤلفه ی اصلی می باشند Crawler و الگوریتم .
ک ل ور ر با نام های عنکبوت ربات و بات نیز شناخته می شود. ک ل ور ر برنامه ای است که به وبسایت ها وارد شده و اطلاعات را جمع آوری می کند. الگوریتم یک فرمول رده بندی می باشد که موتور های جست و جو برای تعیین میزان مرتبط بودن صفحات یافته شده توسط ک ل ور ر از آن استفاده می نمایند.
اساسا روش کار به این ترتیب است که ک ل ور ر لینک ها را دنبال کرده و اطلاعات را جمع آوری می کند و در نهایت این اطلاعات را به یک بانک اطلاعاتی می افزاید. به عبارت دیگر ک ل ور ر صفحات را می یابد محتوای آنان را می خواند و اطلاعات آن را در بانک اطلاعاتی شاخص گذاری می کند. این سه مرحله مراحل انجام اصلی کار هستند. از آنجایی که ک ل ور ر تنها یک ربات هست همواره نکاتی فنی وجود دارد که صحت انجام سه مرحله ی مذکور را تحت تاثیر قرار می دهد.
بنابراین باید صفحات وب به گونه ای طراحی نمایید که در حد امکان کار ک ل ور ر را راحت کند. موتور های جست و جو از یک الگوریتم استفاده می کنند تا مرتبط ترین صفحات را با کلید واژه مورد جست و جو بیابند. الگوریتم نوعی فرمول می باشد. موتور های جست و جو صد های فاکتور pacifica high school garden grove ( معیار ) را در نظر می گیرند و هر کدام به روش خود برای این فاکتور اهمیت قائل اند. امروزه دیگر نمی توان مانند گذشته از نرم افزار های خودکار SEO برای بالا بردن رتبه ی سایت استفاده نمود و ما نیز هرگز استفاده از اینگونه نرم افزارها را توصیه نمی کنیم. در تعیین مرتبط بودن صفحات وب صد ها فاکتور دخیل هستند اما همه ی آنان در نهایت به دو نکته ختم می شوند. یکی معیار " آن پیج " ( On page ) ( یا مواردی که شما درباره ی خودتان و در وبسایتتان می نویسید ) و دیگری معیار " آف پیج" ( Off page ) ( یعنی مواردی که در وبسایت های دیگر درباره شما و به نقل از وبسایت pacifica high school garden grove تان آورده شده است ). اینترنت در حقیقت یک رسانه واژه بنیاد می باشد و از هر صفحه اطلاعات زیادی می توان استنباط کرد و محتویات هر صفحه به موتور های جست و جو کمک می کند تا محتویات مرتبط با هر موضوع را بیابد. معیار آف پیج عموما از لینک ها محقق می شود . یعنی صاحب یک وبسایت دیگر به چیزی که در وبسایت شما قرار گرفته است علاقه مند می شود بنابراین با قرار دادن لینک سایت شما یا لینک آن صفحه ی خاص آن را به بازدید کنندگان سایت خودش معرفی می نماید.
با توجه به نحوه ی کار موتور های جست و جو و اینکه آنان به دنبال چه چیزی هستند SEO به شما کمک می کند: تا مشکلات فنی که می توانند مانع کار کلورر شوند رفع نمایید. همچنین کمک می کند تا صفحاتی ایجاد شوند که از الگوریتم ارتباط پیروی می نمایند.
به pacifica high school garden grove این ترتیب اطمینان حاصل می شود که در وبسایت شما همان چیزهایی وجود دارد که دیگران به دنبال آن ها هستند و نیز آنقدر جذاب و منحصر بفرد است که دیگران را تشویق می کند تا به آن لینک بدهند. سئو به بازدید کنندگان وبسایت نیز کمک می کند تا وبسایت شما را بیابند. متاسفانه قابلیت های کلورر و توانایی pacifica high school garden grove های الگوریتم pacifica high school garden grove ارتباط هیچکدام کامل و بی نقص نیستند. بنابراین هر چه کار آنان را ساده تر کنید احتمال بیشتری دارد که در جست و جو های مرتبط وبسایت شما در رده های بالاتری به نمایش در آید. پس بهتر از از ابتداری کار وبسایت اصول سئو را رعایت کنید. باید تحقیقات زیادی را درباره ی کلید واژه ها و المان های دیگر پیش از راه اندازی وبسایت انجام دهید. همچین باید اشکالات فنی را که از عملکرد صحیح کلورر جلوگیری می کند را رفع نمایید. البته همه ی این کار ها را بعد نیز می توان انجام داد اما اگر اصول سئو را از همان ابتدا رعایت نمایید صرفه جویی بسیاری در زمان خواهید داشت.
صفحه نخست پست الکترونیک آرشیو وبلاگ عناوین مطالب وبلاگ نوشته های پیشین فروردین 1391 اسفند 1390 آرشیو موضوعی اصطلاحات آشنایی با سئو کاربرد های کلید واژه ایجاد معماری سایت بر اساس سئو کاربرد تگ ها HTML در سئو نقش محتویات سایت در سئو کاربرد لینک ها در سئو رسانه های اجتماعی و سئو تعیین میزان موفقیت در سئو نکته ای مفید درباره سئو
 

No comments:

Post a Comment