Wednesday, December 18, 2013

حتما برای شما هم پیش آمده که پس از برخورد به پیغام Access Denide به دنبال یک فیلتر شکن یا Proxy با


هدف از ایجاد این وبلاگ کمک به ارتقاع سطح امنیت در کلیه ی سطوح وهمچنین بالا بردن دانش این تکنولوژی در کشور می باشد. ما تلاش داریم تا با استفاده از دانش و تجربیات همه ی کسانیکه در این راستا فعالیت دارند, با به اشتراک گذاشتن مطالب و نظرات ارزشمندشان قدمی کوچک اما مفید را در این راستا برداریم. از شما دوست گرامی که به هر نحوی حتی بصورت تصادفی وارد این وبلاگ می شوید تقاضا داریم بدون هیچ اغماضی شمه ای از دانش خود را بصورت نظر در سایت ثبت نمایید و در صورت امکان لینکی در اختیار ما قرار داده و مطمئن باشید کوچکترین حرکت شما بزرگترین پتانسیل در این بستر خواهد بود. دست تک تک شما را با افتخار می بوسم اکبر صادق نژاد
خدمات و تعرفه های ما - $ اتوماسیون و راهکارهای آن امنیت در OSI شنود مکالمات در استریسک را تجربه کنیم ! Kamilio چیست و قابلیت های آن کدامند H323 چه نوع پروتکلی است SIP (سیپ) یا سیب در شبکه ما ! چگونه vpn server pptp را در میکروتیک برقرار کنیم لایه دویی سیسکو PPPoE را بهتر بشناسیم IDS یا IPS کدام انتخاب شماست
سیسکو - CISCO لینوکس - Linux یونیکس star station smog - Unix مجازی سازی - Virtualization تست نفوذ - Penetration test کتاب های الکترونیکی - Ebook ماکروسافت - Microsoft وایرلس star station smog - Wireless رایانش ابری - cloud computing فیلم - Film ویپ - VOIP میکروتیک - Mikrotik ساده ولی موثر - Simple but Effective اتوماسیون - Automation امنیت - Security خدمات شبکه های کامپیوتری راه موفقیت - Way to success
معمولا هر جا برای کسی خط قرمزی مشخص شده باشد افراد تمایل بیشتری برای شکستن آن دارند ازجمله این خطوط قرمز که در کشورهایی نظیر ایران بسیار پررنگ می نماید مسئله فیلترینگ است .از وقتی که بحث فیلترینگ star station smog در کشور جدی شد بلا فاصله راه فرار از دست فیلتر هم فراهم شد .اصولا در دنیای امروز امکان اینکه جلوی دسترسی انسان ها به اطلاعات را بگیریم تقریبا غیر ممکن است .هر چه تجهیزات فیلترینگ قوی هوشمند star station smog و پیشرفته باشند بازهم در مقابل هوش بشری ناتوان و عاجزند .
در این مبحث بدون توجه به بحث ضرورت بودن یا نبودن فیلترینگ به مرور نحوه کار فیلترشکن ها می پردازیم star station smog .فقط باید کمی حوصله کنید و ابتدا باخود Proxy و بعد هم با چند نوع Proxy آشنا شوید تا به نحوه کار یک فیلتر شکن برسیم.
حتما برای شما هم پیش آمده که پس از برخورد به پیغام Access Denide به دنبال یک فیلتر شکن یا Proxy باشید تا هر طور شده به مطلب مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.آیا star station smog می دانید Proxy چیست و چگونه کار می کند اگر به فرهنگ لغت انگلیسی مراجعه کنید معنی لغت Proxy را این چنین خواهید یافت :" وکیل وکالت و نمایندگی ."
Transparent Proxy : به Proxy هایی گفته می شود که از دید user در شبکه وجود ندارد در حالی که وجود داشته و نسبت به انجام اعمال محول شده اقدام می کند. Non - trans Proxy , Open Proxy , Spilet Proxy , Reverse Proxyو ...انواع دیگر Proxy می باشند که در فرصتی دیگر به معرفی آنها خواهم پرداخت .
هنگامی که شما در محل آدرس مرورگر خود آدرس سایتی را وارد می کنید و یا در قسمت search star station smog یک موتور جستجو کلمه ای را تایپ می کنید این در خواست تبدیل به یک packet star station smog شده و برای ارسال به سمت ISP و از آنجا به سمت سرور اصلی مورد نظر شما آماده می شود.هم چنین پس از رسیدنpacket به دست ISP تان سرور فیلترینگ موجود در ISP با خواندن محتویات آن ازقصد و منظور شما مطلع شده و اجازه و یا عدم اجازه عبور را صادر می کند .
هنگامی که به طور عادی نسبت به وارد کردن کلمه و یا سایتی که فیلتر شده است اقدام می کنید سرور فیلتر متوجه غیر مجاز بودن درخواست شما شده و پیغام Access Denide را برای شما ارسال می کند .اما اگر از یک سرور Proxy استفاده کنید موارد زیر اتفاق می افتد :
اما با همه این تفاصیل باید گفت راه مقابله با بدی های موجود در اینترنت فیلتر آنها به نحو موجود نیست چرا که به راحتی می توان هر فیلتر و همین طور هر فیلترشکنی را دور زد .راه حل عملی و منطقی این معضل واکسینه کردن مردم در مقابل این بدی هاست.به عبارت دیگر اگر بتوانیم مردم را از مزایا و معایب مطالب اطلاعات star station smog و اتفاقات star station smog اطراف خود مطلع سازیم آنگاه نیازی به مراقبت دائم از آنها نیست. برچسب ها: Proxy , پراکسی , فیلترشکن , Anonymizing , Transparent
اسلایدر

No comments:

Post a Comment