Thursday, December 19, 2013

(1) لینکستان معرفی انواع ابزارهای اینترنتی هدیه ارزان سایت برنامه جو تحلیل مسابقات emissions testing


آیا آنانکه میدانند با آنان که نمیدانند برابرند میخواهیم تجربیات یکدیگر را بدانیم و به یکدیگر فقط به چشم پول نگاه نکنیم . اگر چشمهایمان را بشوئیم emissions testing franklin tn و با نیت باهم بودن به راهمان نگاه کنیم همه با هم موفق خواهیم emissions testing franklin tn شد. با یکدیگر قویتر و قدرتمندتر راه را خواهیم پیمود. این ایده آرمان بینان است.
شاید مطلبی رو که در این پست قصد دارم خدمتتون ارائه بدم زیاد جدید و به روز نباشه مخصوصا emissions testing franklin tn برای صاحبان وبلاگ ها و سایت های کهنه کار اما با توجه به اهمیت این موضوع و رابطه بسیار زیاد اون با کسب درآمد اینترنتی از طریق افزایش بازدید (مخصوصا سایت ها و وبلاگهای های فروشگاهی ) لازم دیدم این مطلب رو یاد آوری کنم چراکه این موضوع به خود من در ابتدای امر وبلاگ نویسی کمک شایانی کرد.
بنابر این امید وارم دوستان کهنه کار از ما خرده نگیرن و دوستان وبلاگ نویس تازه کار هم از این مطلب نهایت استفاده رو ببرن هر چند خواندن این مطلب برای دوستان emissions testing franklin tn با تجربه هم احتمالا خالی از لطف نباشه با توجه به این مقدمه می خواهیم نحوه معرفی وبلاگ یا وبسایت به موتور های جستجو رو آموزش بدیم در ابتدا طریقه معرفی به موتور جستجوی Google و Msn   رو به صورت دستی بیان می کنیم و در ادامه نحوه معرفی وبلاگ یا وبسایت رو به بیش از 150 موتور جستجوی موجود در دنیای بزرگ نت را به صورت اتوماتیک emissions testing franklin tn ارائه خواهیم داد فقط این نکته رو یاد آور بشم که بعد از معرفی وبلاگ یا وبسایت خود به موتور های جستجو چند روزی طول می کشه تا مطالب وبلاگتون ایندکس بشه .
بعد emissions testing franklin tn مانند شکل در قسمت URL آدرس وبلاگ یا وبسایت خود را به صورت کامل همراه با//:http بنویسید در قسمت Comment   توضیحی مختصر راجع به سایت یا وبلاگ خود بنویسید(این قسمت اختیاری است) در انتها کلمه نمایش داده شده برای تست انسان شناسی رو وارد کرده و دکمه Add URL را بفشارید.
سپس emissions testing franklin tn مانند شکل کلمه نوشته شده در تصویر را در قسمت Characters وارد کنید بعد در قسمت Type the URL of your home page  نام کامل وبلاگ یا وبسایت خود را وارد کرده و در آخر دکمهSubmit URL را بفشارید .
تا این لحظه شما موفق شدید وبلاگ یا وبسایت خود را به دو موتور جستجو معرفی کنید در ادامه روشی را ارائه خواهیم کرد که دیگر به طی این مراحل نیازی ندارد و به راحتی می توانید Homepage   خود را به بیش از 150 موتور جستجو معرفی کنید برای این منظور به آدر زیر رفته سپس
فقط کافی است در قسمت URL   نام وبلاگ یا وبسایت خود را بدهید ودر قسمت EMAIL   یک ایمیل وارد کنید و در آخر دکمه ADD URL   را بفشارید حال مدتی طول می کشد تا Home page   شما در این موتور های جستجو لیست گردد . امید است که این مطلب به درد دوستان بخوره در آخر یه چند نکته مفید راجع به این مطلب :
تنها
ارمان
mohamad
علی رضا
http://www.onlinesale.mihanblog.com/
مدرسه شریعتی مهربان emissions testing franklin tn
دستت درد نکنه . خیلی ممنون
چگونگی معرفی سایت یا وبلاگ به موتور های جستجو.......... یکشنبه 16 اسفند 1388 نکات مهم در مورد مدیریت زمان.......... پنجشنبه 13 اسفند 1388 به ده دلیل مردم از شما خرید نمی کنند!.......... چهارشنبه 12 اسفند 1388 مفید کار کنیم نه زیاد .......... سه شنبه 11 اسفند 1388 کسب درآمداینترنتی با بسته سی ان سه(CN3) آری یا خیر .......... چهارشنبه 5 اسفند 1388 معرفی سایت با هدف افزایش بازدید کننده.......... پنجشنبه 29 بهمن 1388 نابرده رنج گنج میسر نمیشود.......... سه شنبه 27 بهمن 1388 همه پستها
(1) لینکستان معرفی انواع ابزارهای اینترنتی هدیه ارزان سایت برنامه جو تحلیل مسابقات emissions testing franklin tn فوتبال دانلود انواع کتاب سایت فوتبال شبکه 3 همه لینکها emissions testing franklin tn لینکدونی نرم افزار بازی دانلود اخبار و... ???سایت تفریحی توپ جوکینگ ??? همه لینکها ارسال لینک به لینکدونی صفحات جانبی لیست لینکها چه خوب میشد اگه میشد دانلود رایگان بازی دانلود رایگان فیلم دانلود قران و ادعیه دانلود رایگان ابزارهای برنامه نویسی در دلفی سایتهای emissions testing franklin tn مفید آمار وبلاگ کل بازدید : بازدید امروز : بازدید دیروز : بازدید این ماه : بازدید ماه قبل : تعداد نویسندگان : تعداد کل پست ها : آخرین بازدید : آخرین بروز رسانی : ا بر برچسبها
  POWERED BY M IHAN B LOG.COM www.askgraphics.com by:AskGraphics

No comments:

Post a Comment