» آشنایی مختصر با برنامه نویسی ماشین های CNC ( یکشنبه پنجم خرداد 1392 ) » فروش سی دی جنرال کاتالوگ skf ( جمعه سوم خرداد 1392 ) » آب شیرین کن ( جمعه سوم خرداد 1392 ) » راه اندازی مجدد وبلاگ ( جمعه سوم خرداد 1392 ) » همکاری ( دوشنبه نهم آذر 1388 ) » طراحی اجزا شیگلی ( چهارشنبه چهارم آذر 1388 ) » تقویت موتور ( دوشنبه هجدهم آبان 1388 ) » 77429 چیلر جذبی ( سه شنبه پنجم آبان 1388 ) » مقالات Since Direct ( سه شنبه پنجم آبان 1388 ) » بررسی انواع پمپ و اصول کارکرد انها ( یکشنبه سوم آبان 1388 ) » 10 طراحی برتر داشبورد خودرو ( چهارشنبه بیست و دوم مهر 1388 ) » آموزش جامع شبيه سازي و مدلسازي قطعات Solid Works ( جمعه سی ام مرداد 1388 )
وحید بلالی هدف از راه اندازی این وبلاگ جمع آوری مقالات 77429 مهندسی مکانیک برای استفاده دانشجویان و متخصصان می باشد امیدوارم که بتوانم در به تحقق رساندن این هدف موفق باشم از شما تقاضا می کنم با نظرات خود به من برای بهبود سطح علمی این پایگاه کمک نمایید ایمیل : vahid_bll@yahoo.com آمار
ساخت و تولید&مکانیک (CAD,CAM.CAE) کامپیوتر در چشم عقاب آخرین اخبار ب ام و و سایر خودروها اولین دانشجویان فضایی ایران مکانیک هوافضا اخترفیزیک سرزمین علم دانشجویان دانشگاه آزاد زاهدان 77429 وبلگ تخصصی مهندس محمد راشدی ماموت مرکز دانلود موبایل
راهکارهای زیادی برای افزایش قدرت موتور وجود داره که یکی از اونها که مربوط میشه به تغییر سیستم اگزوز رو در مقاله ای توضیح دادم ولی متاسفانه اغلب این راهها در ایران قابل اجرا نیست یا اگر هم باشد هزینه بسیار بالایی برای صاحب خودرو خواهد داشت. اما چند راهکار نسبتا کم خرج برای افزایش نسبی شتاب و کاهش مصرف خودرو وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنم
استفاده از این قطعات و قرار دادن آن در مسیر سوخت و روی شیلنگ بنزین در فاصله حدود الی سانتیمتر از انژکتور برای خودروهای انژکتوری و همین میزان فاصله از ابتدای ورودی کاربراتور برای خودروهای کاربراتوری به افزایش شتاب خودرو و کاهش مصرف سوخت کمک میکند برای نسب این قطعه یک نکته ضروری است در خودروهای 77429 انژکتوری پس از نسب قطعه و حدود کیلومتر کارکرد خودرو به مدت الی دقیقه کابل برق را از باطری خودرو جدا کنید این عمل باعث میشود که تنظیمات ECU خودرو به حالت اولیه کارخانه برگردد و میزان سوخت پاشیده شده توسط انژکتورها تنظیم شود که این موضوع باعث کاهش مصرف میشود در خودروهای کاربراتوری هم باید پس از حدود کیلومتر کارکرد کاربراتور خدرو مجددا تنظیم شود. نحوه عملکرد این قطعه به این صورت است که با ایجاد میدان مغناطیسی قوی و عبور بنزین از این میدان قوی مولکول های بنزین دچار دگرگونی میشوند و پس از پاشش در موتور این دگرگونی سبب میشود که عمل احتراق بنزین بهتر صورت بگیرد که نتیجه این امر افزایش قدرت موتور و کاهش مصرف و آلایندگی خودرو خواهد بود. من خودم این قطعه رو روی آردی نسب کردم و واقعا تو شتاب ماشین تاثیر گذاشته. قیمت این قطعه بسته به مارک و کشور سازنده از تا هزار تومان است.
این قطعه حالت مارپیچی دارد و در مسیر هواکش خودرو قرار میگیرد این مکانیزم از این قانون برای افزایش قدرت موتور استفاده 77429 می کند که هرچه فشار هوای ورودی به داخل سیلندر بیشتر باشد قدرت موتور نیز بیشتر خواهد شد دلیل این موضوع این است که هنگامی که فشار هوا بیشتر باشد در حجم ثابت میزان مولکول های اکسیژن موجود در سیلندر افزایش پیدا میکند که باعث احتراق بهتر سوخت و در نتیجه افزایش قدرت موتور خواهد شد با قرار دادن این قطعه در مسیر هواکش خودرو به علت شکل مارپیچی آن فشار هوا پس از خروج از قطعه افزایش پیدا کرده و در نتیجه فشار هوای وروردی به سیلندر افزایش پیدا میکند و قدرت موتور ماشین شما افزایش خواهد یافت این قطعه هم روی آردی امتحان شده هم سمند که موتورش با پرشیا یکیه سمندی که این قطعه روش نسب شده شتاب بسیار خوبی پیدا کرده و هم در حدود . تو جاده بنزین مصرف میکنه کیلومتر راه رو با حدود لیتر بنزین میره و شتاب بسیار خوبی هم پیدا کرده. قیمت این قطعه حدود هزار تومان است.
البته راه های دیگری نیز برای افزایش قدرت موتور وجود داره که در پست های بعدی به اون ها خواهم پرداخت ولی میشه گفت کم هزینه ترین و در دسترس ترین راهها برای افزایش قدرت موتور در حال حاضر همین دو موضوع می باشد. توصیه من به شما دوست عزیز برای تقویت موتور پارس اگر قصد هزینه بالایی رو ندارید استفاده از سنکرون چون رو سمند که موتورش با پارس فرقی نمیکنه خیلی خوب جواب داده
No comments:
Post a Comment