Sunday, December 15, 2013

در خاتمه این نشست معاون مهندسی شرکت زامیاد اظهار داشت : با توجه به سرعت بالای برخی از رانندگان خودر


شرکت همواره استراتژی حفظ و افزایش سهم خود در بازار سیمان و اقدامات اساسی جهت افزایش ارزش خالص دارایی های شرکت (NAV) در بازار سرمایه و استفاده بهینه از فرصت های موجود در بازار را مدنظر قرار داده و به همین منظور افزایش ظرفیت بهینه سازی خطوط و ایجاد کارخانجات جدید را برای رسیدن به ظرفیت 19.54 میلیون تن در سال در شرکت های تابعه اجرا نموده است
به گزارش بورس نیوز فریدون حميدي طی این نشست خبري با بيان اينکه به دلیل بالا رفتن سطح توقعات مشتريان زامیاد washington state emissions testing توليد محصول جدید وانت پادرا در برنامه کاری سال آینده این مجموعه قرار گرفته گفت : از سال آينده بين سه تا پنج هزار دستگاه خودروي پادرا توليد خواهد شد که اين ميزان توليد تنها در سال اول بوده و در صورتیکه washington state emissions testing استقبال مناسبی از جانب مشتریان برای خرید اين محصول به عمل آید قطعا توليد آن به 10 هزار دستگاه افزايش خواهد یافت.
وی washington state emissions testing با بیان اینکه تا پایان سال 92 پیش بینی درآمد هر سهم شرکت به طور کامل محقق خواهد شد اظهار داشت : پیش بینی سود هر سهم برای سال جاری 29 ریال است که تا پایان سال این رقم به طور کامل پوشش خواهد یافت. البته با توجه به چشم انداز مثبت پیش روی این صنعت و بهبود شرایط تولید امکان تعدیل سود هر سهم نیز وجود دارد.
وی در خصوص نرخ ارز در نظر گرفته شده جهت خرید مواد اولیه خارجی تصریح کرد : تلاش مجموعه washington state emissions testing بر این امر استوار است که از ارز مبادلاتی استفاده شود. از این رو دریافت ال سی هایی از طریق برخی بانک ها در نظر گرفته شده تا بتوانیم از این فرصت جهت تأمین منابع ارزی مورد نیاز استفاده کنیم اما در برخی موارد نیز از ارز آزاد استفاده شده است.
مدیرعامل شرکت زامیاد همچنین با اشاره به محصولات سنگین این شرکت بیان داشت: متأسفانه به دلیل تحریم ها نتوانستیم قطعات مصرفی این محصولات را به طور کامل تأمین کنیم. اما همچنان خواستار ادامه همکاری washington state emissions testing با شریک اداری خود یعنی "ای بی کو" هستیم که در این راستا تولید 2000 دستگاه برای "ای بی کو" در دستور کار قرار گرفته است.
حمیدی با بیان این که لغو تحریم صنعت خودرو فعلا در حد حرف بوده و هنوز عملیاتی نشده است تصریح کرد: در این شرایط با یک شرکت آلمانی تولیدکننده موتور مذاکراتی صورت پذیرفته تا با همکاری یکدیگر موتور جدید بنزینی و دیزلی تولید شود.
حمیدی در خصوص بدهی 300 میلیارد ریالی وزارت نفت به زامیاد گفت: قرار بود چند سال پیش در پروژه تولید موتور سبک دیزل وزارت نفت 300 میلیارد ریال به شرکت زامیاد کمک مالی کند ولی تاکنون washington state emissions testing علیرغم پیگیری های انجام گرفته وزارت نفت از پرداخت این مبلغ خودداری کرده است. در صورتیکه طراحی و تولید وانت دیزلی بیش از 450 میلیارد تومان صرفه جویی در مصرف سوخت را به دنبال داشته است .
همچنین در این نشست معاون مهندسی شرکت زامیاد با بیان اینکه پیش از این مقرر بود وانت جدید تولیدی این مجموعه در اسفند امسال به بازار عرضه شود گفت: به دلیل برخی مشکلات ناشی از تحریم ها و کمبود منابع مالی تولید این خودرو با تأخیر همراه شده اما بزودی به بازار عرضه خواهد شد .
قراگوزلو در مورد مصرف سوخت وانت های زامیاد نیز عنوان کرد: سال آینده تکنولوژی washington state emissions testing تولید وانت های زامیاد از یورو 2 به یورو 4 ارتقاء پیدا می کند که این امر مصرف سوخت خودروی مذکور را از 14 به 12 لیتر کاهش خواهد داد .
این مقام مسئول با بیان اینکه متوسط مصرف سوخت وانت نیسان 12.4 لیتر است گفت: متوسط مصرف بنزین در خودروهای کشور 9.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است و به این ترتیب مصرف سوخت وانت نیسان 36 درصد بالاتر از متوسط مصرف سوخت خودروها است .
در خاتمه این نشست معاون مهندسی شرکت زامیاد اظهار داشت : با توجه به سرعت بالای برخی از رانندگان خودروی وانت نیسان و بنا به درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی تغییراتی بر روی ECU این خودرو داده شده که پس از این تغییرات washington state emissions testing سرعت آن از 110 کیلومتر در ساعت فراتر نخواهد رفت .


No comments:

Post a Comment